BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

SINGLE ?

hye reader ! haha . k , aku tao da lame aku tak update belog . bersawang dah ha belog aku . heee~ k , today aku na cakap yang aku single . haha ! mesti korang tak caye en ? kk , to la kenyataan die . aku dah putus ngan Y tapi aku still contact die . haha . ape celop ?? menanges hati aku seharian sebab aku tinggal en die . hati jea nges k , orang die tak nanges . kejam aite ? haha , tao dah to . hmm , korang2 , even aku dah putus ngan die tapi hati aku tak berhenti sayang , centa , rendu en die . fikiran aku tak berhenti fikir en die . mate aku tak berhenti pandang die . mulut aku tak berhenti tanye mane die . ya ALLAH ! aku maseh sayang en die . aku tinggal en die sebab aku tak yakin yang aku bole jage die , setia ngan die . hmm , banyak kenangan aku ngan die . sumpah ! aku tak mampu na lupe en die even aku dah cube . kat sekola aku hanye pandang die dari jauh .  hm , aku terlalu rendu en die . aku rendu na die hanta aku masuk kelas , beli makanan aku , balik sekola sesame , gelak sesame . aku rendu na pegang tangan die )': rendu na salam die . aku rendu na tenguk die marah , merajuk . RENDU RENDU RENDU !!! )': kalo la aku bole putar en mase to , aku na hidup same ngan die balek . aku na jage die lebeh baek lagi daripada sebelum neh . tapi , aku tak mampu na buad to semua . aku hanye mampu terus en hidup tanpe die . tak pena terdetik kat hati aku na lupe en die , na benci die . die segale galenye bagi aku . even aku sudah ade yang punye tapi takde sape pun bole ganti tempat die . hati aku selalu minx bersame ngan hati die balek . tapi , aku tak bole buad to semua . ya ALLAH ! aku perlu en pertolongan . aku terlalu sayang centa en die . kenape die tak pena na amek tao to semua ! hm , harap tuhan to bukak pinto hati aku tok terima orang lain dalam hidup aku hanye sementare . ya ALLAH ! jika betol die jodoh aku , satu en la hati aku dengan die .

#muhammad yusmal : i love you more , more and more . )':

Tiada ulasan:

Catat Ulasan