BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

DIA NOMEY :D

chuii ! lame kenn aku tak update belog ? HAHA . aku da takde topic da na update . k , hari neh aku da ade topic . tapi , topic sajeII godik jo . HAHA . k , korang nanti da kawen mesti na anak comel , cute , cantek , manje en ? HAHA ! camto la ngan aku . tapi , bie aku na anak kemba ! ouhh ! bie tercenta . keturunan syg takde yang kemba . so sorie k . HAHA . berangan lebeh ! ha ! korang korang semua . aku teringin na anak comel cam neh . cam budak neh ! nampak tak ? HAHA . alahai ! memang la tak nampak . takde gamba ea . tutup mate semua ! na tunjuk neh . jubbb~

ha ! korang . omey en muke die mase nges ? haha , comel gegiler la budak kecik neh . alangkah bagus nyee aku ade anak cam neh comel ea . tak makan punn takpe . hehehe . k , neh anak lelaki aku . name die MUHD ZAI'EM UKAIL . JANGAN CURIK !

korang korang ! neh anak perempuan aku pulak . name die NUR KASEH SOFEA . haha . actually die neh sebena nye budak cine . tapi ,aku suke die . omey sesangat ! law aku dapat budak neh en , tak tenguk muke laki aku punn takpe . haha . KEJAM doee aku .

haha . korang ! neh just sesaje k . berangan lebeh joe . haha , kbye ! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan