BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

Anniversary (':

Assalammualaikum , hehe . kk , hari neh genap 1tahun 2bulan aku dengan Cumal . Alhamdulillah~ . kiteorang sambung balek relay tuh . haha ! even aku tak berape setia ngan die . tapi , die still na aku and setia ngan aku . thengss gendud (: . Btw , kali neh kiteorang celeb anniversary sendiriII jea . sebab aku dekat perak , cumal kat kL . alahai ! sodeh den ha ! . kk , takpe . cumal koba nanti die balek sini die na hang out same aku then celeb sesame . hehe . anyway , penad g kem semalam tak habes lagi . ouhhsem ! sungguh penad , heppie . haha . tapi tapi , ade lews sedikit gamba den ngan cumal . wait kk :D


                                          k , neh gamba aku ngan die lepas kawad . hehe .
  
                                          bie , kau buad ape ha ?

                                          leka tenguk bie cabut benda alah ape ntah . haha !

kk , tuh jea kowd gamba aku ngan die . haha . k , Hope Our Love Life Ang Never Dies <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan