BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

sayang aku (':

chuii ! hee . ha ! aku mao stury pasal sayang sayang aku neh . k , aku sayang dieorang cam aku sayang diri aku jugak . even kenal tak bape lame tapi aku bole faham dieorang and dieorang bole faham aku . hm , kalau mase aku sedeh dieorang la kat sisi aku , mase aku gembire dieorang la yang same-ll gelak ngan aku ,  mase aku senang dieorang la kat sebelah aku , mase aku susa punn dieorang jugak tolong aku . acane aku tak sayang dieorang en ? haha . dieorang neh semua otak gile-ll . naek peneng da aku layan kerenah dieorang . haha . k , jupp aku tunjuk en muke gemuk-ll , gendut-ll aku ha !

k , neh si GENDUT aku . name die MUHAMMAD YUSMAL B MD YASIN . since kenal die dari form3 . and form3 jugak aku kapel ngan die . 28.3.2011 . k , aku sayang , centa die sesangat sangat ! sape curik die aku pancung pale korang 14kali . haha .

ha ! neh pula si GEMUK aku . name die NURUL AIN BINTI KHAIRUL RIZAD . kenal die dari form2 . and dari form2 jugak kiteorang jadi SAHABAD . k , die gegile faham aku yg aku nak dalam hidup . aisehh ! sayang kau gem ! muahx itet :* . aku sayang die sesangat cam menare klcc tinggi ea to . sape amek die jari korang putus 10 !

neh pula si CHUBBY aku . k , name die pak panjang ! ANIS TASHA IZLYN BINTI ZOLKIFLI . ha ! panjang en ? k , die neh punn SAHABAD aku jugak . always bersame kat sch . g tandas punn sesame . makan punn na same jugak ! haha . korang ade ? k , sape tangkap die kaki korang hilang buad selame lame nyee . (:

ha ! neh PAYOD aku . name die MUHAMMAD FARID BIN ZAINAL ABIDIN . otak die pak tintong gile . sehari tak kacau orang tak sah hidup die . haha . die neh suke wane purple . k , hidup aku tak sah law tak tenguk lawak die . sape nak die aku potong badan korang !


neh pula JOYAH aku . name die NUR AFIQAH . k , aku baru jea kenal ngan die tahun neh . tah cam mane leyh kenal ntah . lupe daaa~ haha . k , even baru kenal aku syang die sangat-ll . die la yg edit belog aku . ramai org puji belog aku ! omey ! cam ane tak omey , yg edit belog neh punn omey jugak . haha . sape nak die ? jumpe aku . nnti aku bg gule-ll 2bijik and kau bole g maen jauh-ll . 

k , neh ABANG CIBOY AKU . haha . name die ? yg aku tahu FIRDAUS jea . haha . just abang saje . tak lebeh punn dari to . so , jangan na jeles-ll tak tentu pasal k . aku terajang terus kau tido kang ! die neh suke tergelak . ntah ape penyakit ntah la suke tergelak . haha , k aku sayang die . sape curik die aku report kat askar nanti ! haha

k , korang da kenal en ? k , sape amek die siap sedia la ea ea ea . (:

wanotdpendekcumalgendut.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan