BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

MY g kem polis . )':

chuii ! MY g kem polis pula hari neh . 5hari doii die g . aisehh ! berbaldi baldi la air mate aku turun malam neh . rendu same kau gendut , perod buncedd ! )': bebb ! 5hari to bukan 5minit . huaawaaaa~! pagi-ll bute lagi da nanges byle tguk muke die yg heppiy mao g kem . aku ? alaaa ! takya tanye lews . da meleleh da duk sebelah die . kat tapak perhimpunan punn nges . org nyanyi lagu negaraku , aku nges kat bakang . haha . lawak en ? tapi , to la kenyataan die . balek ruma pula , anjing koling sebela ruma neh ikod aku masuk ruma . aku da takod da . si koling to bole buad bodoh ! cinabeng betol ! aku da nges da ha ! die bole tenguk jea . pukiamak ! hm , masuk jea ruma terus capai fune . koll MY . alaaaa , die off fune . ha ha . nges lagi sambil pegang baju die . haha ! kesian aku . lepas neh tido la sampai malam . takde sape na teman aku da . )': chuii ! bie balek lews sinie balek . rendu gegile neh . banyak doee stury mao cite . na tao ? balek lerr sinie cepad k . haha , kboii !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan