BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

sakit )':

hye ! k , lame aite aku tak update belog ? aku takde mase mao godek belog neh . k , kesian kat belog neh rendu aku . haha . ehh ! back to topic SAKIT . what sakit ? sakit ape ? ha ! to la yang aku mao stury . k , semalam aku g hospital buad check up . sampai hosp. amek numb , tunggu giliran . then , doct. pggel suh masuk buad penafasan ape ntah . da buad to semua jumpe doct. ape ntah name die . k , doct to tulis-ll , tguk graf ujian penafasan aku tibe-ll die cakap aku bukan sakit asma . kemungkinan besa kene LUKIMIA . what lukimia ? O.M.G ! bapak gelabah aku tyme to . mak aku da meleleh da nges . haha ! mak syak jea la . pasto , doct. suh amek dara na buad ujian betol tak aku sakit lukimia . bapak kau ! banyak giler dara aku die amek . lepas die amek dara , die suh buad xray la bagai ! k , g buad . da buad xray dtg kat doct. to balek . doct to bole ckap pula sakit aku brpunce dari antibodi serang tisu-ll badan . [heyy budu ! bape byak saket aku neh .] ayah aku ape lagi , mengamuk lerr ! haha ! padan kau doct. last-ll doct to ckap dtg lepas 2bulan baru tahu keputusan . haha . gelabah tetek la doct to . k , stury aku busan . jgan bace . weee~ bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan