BLOG-ING MOOD
hey guys . welcome to my blog . dont forget to follow me okay ? i will follow you back . thankyou .

kite perlu en die balek )':

Assalamualaikum (: . k , sory lame tak update blog sebab bb takde topup . hehe . hm , tenguk topik kat atas to . KITE PERLU EN DIE BALEK aite ? na tao ite pelu en sape ? ha ! ite pelu en balek sahabad lame ite . NURUL AIN BINTI KHAIRUL RIZAD . die da pinda sch kt muar . sedeh sangat die tak dapat teman en ite lagi tyme ite susa and senang kat sinie )': . berad sangat hati ite na lepas en awak kawan . tapi , da kehendak awak , ite lepas en jugak walaupun terpakse bermandi en air mate tiap hari . sejak awak takde , hari-ll yang ite lalui penuh ngan kesedehan , kesusahan , penderitaan , macam-ll laa . ite tanggung sendiri semua masalah ite . yela , sampai byle ite na bergantung kat awak jea en ? 2012 , takde lagi gelak tawa awak , merepek awak , gedik awak , manje awak , segala-ll nyee dari awak . dulu kite asyik berkepet jea . ke hulu ke hilir , depan belakang , kiri kanan , gelak , sedeh , makan , segale gale nyee same . tapi sekarang ? jauh gile perbezaan nyee . segalenyee aku buad sorang [kadang-ll] . tapi , even kau jauh hujung dunia sekali punn , aku tetap sayang kau , rendu kau selalu . kau sahabad aku sampai mati ! takde sape yang bole ganti tempat kau . aku janji ! )': byle kite meet , aku akan pelok kau puas-ll . taknak lepas en , taknak bagi kau balik muar . kawan-ll kau tak tahu jage kau ! kat sane kau ada kawan jea , tapi kau takde SAHABAD ! )': tiap mlam aku hanye mampu nges sambil tguk gmba kau kt lappy then ckap sorang-ll . cam orang bodoeh jea . da la , aku da tak mampu na nges lagi sambil update blog neh . penadd laa ): . k , iloveyousomuchsahabad <3
                                                NURUL AIN BINTI KHAIRUL RIZAD
                                                loveyouloveyouloveyouloveyouloveyou <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan